Sain ensimmäisen tunnustuksen.  Kiitos Love in Retron Hantta.

Ja sääntönä oli jakaa tämä 7:lle eteenpäin ja kertoa itsestä 7 asiaa.

7 asiaa minusta

1. Pidän ompelusta, kutomisesta ja virkkaamisesta.

2. Lapsena ja nuorena en pitänyt mistään edellä mainituista. Olin ala-asteen puutöissä.

3. Minulla on kaksi ammattia, jotka ovat varsin kaukana toisistaan.

4. Olen erikoismaalari ja meillä oli äärimmäisen mukava luokka.

5. Olen myös sairaanhoitaja.

6. Tykkään asua maalla.

7. Poden kuitenkin huonoa omatuntoa yksityisautoilusta. Julkista liikennettä täällä ei juuri ole.

 

Ja aika monella tämä tunnustus taitaakin jo olla. Mutta ehkä muutamalle saan jaettua eteenpäin.

Villilinnun pesässä

Tiikerinlilja

Olen kyllä niin tomppeli näiden koneiden kanssa, mutta tuon tunnustuksen sentään sain siirrettyä. Pienellä avustuksella tosin. Mutta muuten noihin blogeihin ei pääse vaan napsauttamalla niitä. Olisi vissiin syytä opetella. Samoin olisi kiva laittaa ne blogit mitä seurailee omaan laatikkoonsa. Opettelee kunhan kerkiää...