Jotkut keräävät Arabian kannuja, no minun rahani eivät riitä. Minä kerään kaffepannuja, emalisia tietysti. Olen näitä pidemmän aikaa metsästellyt kirpputoreilta, mutta aika vähän olen löytänyt. Tai sitten hinta on ollut minulle aivan liikaa. Vielä tänä keväänä minulla oli yksi ainoa kaffepannu.
1757437.jpg

Sitten se sai kaverikseen naapurin varastosta pikkupannun. Vaikka leikkimökkiin esikolle? Noup. Äidin kokoelmiin. Taitaa alkujaan olla anopin.
1757466.jpg

Seuraavaksi paikalliselta kirpputorilta löytyi iso kaffepannu. Samanlainen oli vieläkin isompi, mutta se oli aivan liian kallis minulle.
1757490.jpg

Sitten tämä viimeisin löytö.
1757499.jpg

Miehelleni vinkiksi, voisitko jättää kännykän useammin töihin? Hih.
On muuten äärimmäisen vaikea kuvata kiiltäviä kaffepannuja, kokeiltu nyt tämäkin.